hasibe04 tiroidin hızlı çalışması o zaman. Tsh dusuk , t3-t4 yüksek mi çıkıyor tahlilde ? Benim de 1 aydır bu durumda zehirli guatr var denildi , bogazimda da iki nodul çıktı sağ ve solda korkuyorum doğrusu henüz ilaç vs verilmedi en son geçen hafta bir tahlil daha verdim de onu bekliyoruz