Biz kekin her türlüsünü severiz 🙂 4 yaşındaki kızım hergün kek yapıyor. Artık öğrendi neyden ne kadar koyulacağını. Kolları sıvayıp hergün mutfağa giriyor. 😇 her çeşidini denedik siz neyli seversiniz. Favorimiz elmalı tarçınlı kek. Kış ayında mükemmel gidiyor. Zerdeçal koyuyoruz hamuruna. Üstüne de tarçıntarçınla karıştırdığımız elmaları. Mükemmel oluyor 🙂 şimdi neyli kek yapalım 🙃