tospikannesi_ çok teşekkür ederim ❤️ ekstra 2 3 takım kıyafet zıbın alacağım kızım batırır çünkü müslin ve ince örtü de alayım. Bilet 2 tane saat var sabah değil öğlen olanı aldım 14.30 5-6 sa oyalarım inşallah benim kızımda evdeki gibi uyur sabaha kadar evde uykusu düzenli otobüte öyle olur inşallah. Bende yanıma alacağım meyve, püre, çerez gibi şeyler çok teşekkür ederim inşallah benimde iyi geçer