nisakusum16 Ya ben süre ayarını sanırım tutturamıyorum. 5 dk da eriyor yemek Su koyuyom fazla gelıyor Mesela sız nohuta fasulyeye yeşil fasulye ye falan ne kadar su koyuyorsunz normal koyduğumuzn yarısını mı koymak lazım
betul97_ nisakusum16 Kapağını kapattığınızda suyu azalmıyor ki koyarken ona göre koyun. Nohut pişiriyorum benim nohutlarım önceden pişmiş buzluğa atıyorum soğanı kavuruyorum salçasını koyuyorum nohutu koyup su koyuyorum içinde zaten çizgileri var kapatıyorum 15 dakika da pişiyor suyu ne kadar koyduysam o duruyor. Birde kitapçığına bakın orada da yazıyor ben çoğu zaman oraya bakıyorum
sevda19905_ Ben kuru fasulyeyi ikici çizgi çıkınca 5-7 dk sonra kapatıyorum altını eğer on haşlama yaptıysam fasulyeye havasını kendim aliyirum diğer türlü kendi inmesini bekliyorum
sevda19905_ nisakusum16 suyu yaptığım yemeğin miktarına göre ayarlıyorum orda en fazla Max çizgisine göre şu koyabilirsin en fazla
annesininbebisi Ay ben de bi ayarlayamadım suyunu ya fazla oluyor hep suyu 🥹 anamın duduklusunde ne güzel olurdu yemeğim kendi evimde öyle güzel yapamıyorum düdüklü yüzünden 🥲
sevda19905_ annesininbebisi suyu fazla gelince en iyi taktik duduklunun kapağını açık bir şekilde kaynat hem suyu azalır hemde öz döker