kendi adıma konuşayım, bana da 5. ayda tadımlara başlamamı tavsiye etti sağlık ocağındaki hemşireler. ama ben kızım hevesli olmadığı için başlamadım. ne zaman ki biz yemek yerken hevesle izlemeye başladı, biz kaşığı ağzımıza götürürken ona veriyormuşuz gibi ağzını açmaya başladı, biz de o zaman ek gıdaya geçtik.
zaten sadece tadım yapıyorlar ilk etapta, maksat doyurmak değil. minicik minicik tadına bakıyorlar. zararı olacağını düşünmüyorum. ama doyurmak için başlayacaksanız özel bir durumunuz yoksa tavsiye etmem. boş yere bağırsaklarına yüklenmenin anlamı yok.