Kızlar bebeğim 17 aylık çok arada dede diyo önceden anne baba demeye başladı gibiydi şuanda hepsi kesildi istediklerini gösteriyo bagırarak gösteriyo bazen sesler çıkarıyo yani 😅 ama konusa tam anlamiyla baslamadi istemedigini belli ediyo bise dedimi üstüne gidiyorum gülüyo ama tekrar etmiyo varmi böyle olan ya 🤷🏼♀️