Esrataluy Kızlar bu bebek arabasını az kullandım e bebekten almıştım canyon diye geçiyor markası … şuan güncel fiyatı uçmuş durumda ben temiz kullandım oğlum da büyüdü 3 buçuk yaşında kullanmıyoruz o yüzden satmak istiyorum