1234556 En azından sebebi belli diyorum doktor kolik diyene kadar kafayı yemek üzereydim..neden bu kadar cok aglıyo diye cok korkuyodum cunku artık katılıyo cocuk ağlamaktan uyku yok durma yok çok hırçın,meğer hepsi kolik yüzündenmiş..Aksamları da atak saatleri bukadar kötülüyolarmıs..Maalesef çare de çözümde yok allahım yardımcımız olsun..