Kızlar benim kızım da kanamalı pişik vardı ve geçmiyordu yani tekrarlıyordu durmadan ben de süt alerjisinden şüphelenip doktora götürdüm doktor evet süt alerjisi dedi test falan yapmadı o günden beri kullandığı Golden guatmama vardı onu da kesmiştim ve kendim de diyete girmiştim süt ürünleri kullanmıyordum pişik geçmişti dünden beri mamayı tekrar başladım pişik tekrarladi acaba mama pişik yapıyor olabilir mi keçi sütlü olduğu için