2 aylık bebeğim var 2 gündür dakika başı korkarak ve aşırı sıçrayarak uyanıyor çocuk sırf bu yüzden uykuya dalamıyor o kadar korkuyor ki sıçramasına ağlıyor bu sefer 😒 birde atak haftasında süreni durduk yere kuru kuru ağlıyor ama bunun atak haftasıyla alakası var mı bilemedim. Gazı vardır diye damla verdim belki bir yeri ağrıyotdur diye ilaç verdim yine de kuru kuru ağlıyor