kızlar bebeğim 57 günlük dün gazı vardı baya ağladı sonra gaz damlası verdim gece sıcak havlu yapıp ısıttım gece 1.30 gibi sakinleşip 3 e doğru tam uykuya geçti sabah 7 de zor uyandırdım emzirmek için gözleri kapalı emdi bir 5-10 dk uyudu tekrardan 12 de kalktı 13:30 da yine uyudu ve hala uyanmadı kontrol ediyorum nefesi normal vücut ısısı normal ama endişelenmeye başladım