Yalnizbiranne Dil gelişimi için birsürü şeye bağlıyorlar. Bende merak ettim, müsait olan anneler cevap verebilir mi? Ve biliyorlarsanız ne farkı varmış önce anne demenin, baba demenin yazarsanız sevinirim.
beyzzsenturkk_ Yalnizbiranne baba dedi 8 aylıkken tam anlamıyla ayında da anne dedi ilk defa benim kız inat etti de söylemedi biliyordu görüyordu ama abla diyordu bana hep 😂😂
elisa2705 Yalnizbiranne 2 yasında ablamın kızı yeni anne dedi benimkide 18 aylık hep baba diyor haha elbet der acelesi yok🤣