Linyo Adetim bittikten 4 gün sonra kahverengimsi pembemsi bir akıntım oldu dün doktora gittiğimde ufak kistlerin olduğunu söyleyip hormonlarıma baktırdı betam 5.3 çıktı kist durumu betayı etkiler mi yoksa hamilelik olabilir mi doktora bir kaç gün sonra gidicem içim içimi yiyor kist olan kişiler beta değerleriyle alakalı bi durum yaşadımı
lifewasntnoway hamilesiniz, 5 üstü gebelik sayılır yine de 2 gün sonra aynı yerde tekrar kan verin beta değerine bakılsın, tebrik ederim sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
lifewasntnoway Linyo çevremde yok böyle bir şeyi ilk kez duydum, illa burada bilen birileri vardır üstte kalsın post
Linyo dmrgizem eminsiniz sanırım eğer öyleyse kendimi duruma hazırlamaya çalışıcam daha 1.5 yaşında oğlum dün gördüğümde yıkıldım
dmrgizem Linyo pco ve beta hcg hormonunun bi ilgisi yok evet 5 ve üzeri gebelik var diye geçer eğer istiyorsanız inşallah değeriniz güzel yükselir ve gebelik sağlıkla ilerler şimdi den hayırlı olsun 🌸