dandinikoo Kızlar bu postu başka biri açsa öp başına koy derdim ama başıma gelince garip hissettim 🥹 kızım gece 2de yattı sabaha karşı uyandı aramıza aldım döndü falan 8 gibi geri daldı ve öğlen uyandı 12 gibi şimdi yine uykusu geldi uyuttum iyi mi yaptım bilmiyorum düzen diye bir şey kalmadı bu kadar uyuması normal mi bir buçuk yaşındaki bebeğin 🤦🏻♀️
SetenayCo dandinikoo olur öyle ara sıra annesi. Sadece bir gün ile endişe etmeyin, hava serin bıraksalar ben bile uyurum🤭
GemlikZeytini dandinikoo aslında gece 10 da uyusa iyi olur büyüme hormonu salgılıyor vucut gece 10 la 1 arası. Çok düzensiz saatleri
dandinikoo SetenayCo doğru diyorsunuz ben bile gözümü açamıyorum bebek ne yapsın 😅 birde pofidik uyku tulumu var üzerinde onun verdiği rahatlıkta olabilir 😂
SetenayCo dandinikoo Yav ellemeyin uyusun 🥰🥰 Gece uykusu yeterli gelmemiştir saatini tamamlıyorsun. Ve muhtemelen bu akşam uykusuna erken yatacaktır.
dandinikoo secondmylife Çünkü akşam 9 gibi uyudu, uyku saatlerini oturtamadık maalesef ki hala.. En erken uyuma saati 11.30 dur, bu durum beni de üzüyor ve kötü etkiliyor. Akşam 9-10 gibi uyusa bile uyanıyor ve geri uyuması 2yi hatta bazen 3ü bulabiliyor.
dandinikoo GemlikZeytini evet bu durum beni de üzüyor ve kötü etkiliyor ancak dediğiniz saatte uyuduğu zaman 1 saat sonra geri uyanıyor ve yine gece geç yatıyor..
ipeksiiimom dandinikoo sizi o kadar iyi anlıyorum ki son zamanlarda kızım sürekli çok geç uyuyor önceden en azından 11 gibi uyurdu şimdi gece 2 de falan yatıyor öğlen 12 de kalkıyor o kadar zor ki 9.30 10da yatırsam yarım saat sonra uyanıyor bu sefer 3 e kadar oturuyor sabaha kadar da defalarca kalkıyor yok mu bi çözümü 🥺
belus dandinikoo 1,5 yaş için bence bu kadar uyuması normal, akşam 10 saat gece uykusu yapmış olmuş, sadece saatleri çok geç, hep böyleyse düzeltseniz iyi olur💌
dandinikoo ipeksiiimom büyüyünce düzelecek diyorlardı kandırılmış hissediyorum 😅 önceden çok kızıyordum ama faydası olmadığını gördüm ve akışına bıraktım çünkü onun düzensizliğine kızdıkça kendimi uykudan alamaz oldum 🥲 Sakince düzeleceği günü bekliyorum 💖