20 aylık bebeğim bezi nasıl bırakırız bilmiyorum klozet adaptörü kullanıyoruz biraz denedik korkuyor sanırım in in diye ağlıyor bezden de rahatsız oluyor çıkar çıkar diye ağlıyor ne yapacagimi bilmiyorum nasıl alistiririm lazimlik mi denesem önerileriniz nelerdir☺️