Her yaşın kendine göre güzelliği var.
Büyük gösteriyorsun denilince büyük olmuyorsun merak etme
Anneliğin verdiği iç güdüsel olarak olgun göstere bilirsin sadece
Birilerine yaranmak için saç ve makyaj yapılmamalısın bence
Sen kendini nasıl hissediyorsan öyle davran
Anneyiz diye ruhumuzdaki çoçuğu öldürmemeliyiz.
Kendin için yap ne yapacaksan
Sonra bebeğin için yapacaksın zaten
Saçların uzunsa kestir.
Kısaysa boya
Kilolu isen azmet kilo ver
Bakımsızsan kendine bak ama bunları yapacaksan kendin için yap bir başkası için değil sen istiyorsan yapmalısın. Biri sana büyük gösteriyorsun demiş ona ne kimine
Hayat senin hayatın.. bir kadın Kendine inanmalı önce kendine güvenmeli bir kadın. Ne isterse yapabilmeli yapmalı
Etrafındakiler onu dedi bunu dedi moralim bozuldu kırıldım şuan içinden bir şey yapmak gelmiyor dememeli daha güçlü ol ve daha güçlü
Seni büyük gösteren şey kilonsa eğer
Büyük gösterdiği için değilde sağlığın için kilo ver mesela
Bakımsız olduğunu düşünüyorlarsa bırak istediklerini düşünsünler ki o düşünenleri dışaları. Ne kadar bakımlıysa içleri o kadar kötü demek
Canını sıkma
Sen güçlü bir kadınsın
Her şeyi yapabilir başara bilirsin
Ve tek başına bile olsa ayaklarının üstünde durabilirsin.
Kendin ol.
Güçlü ol.