4 aylık olduğumuz için artık başlamamız gerektiğini söyleyerek Vegaferon damla verdiler. Ben biraz araştırdım direkt vermemek için paraben falan içerdiğini gördüm temiz içerikli değil anladığım kadarıyla. Kullanan var mı? Kullanmam gerekiyo mu? Siz bebeğinize demir damlası ne veriyosunuz? Bide tahlil yapmadan direkt başlayın demeleri ne kadar doğru? 😟