Melez4453 Kızlar merhaba İki ay evvel emar çekilmiştim Bel fıtığı bir tane ve kireçlenme var dedi ama ameliyatlık değil dedi Yirmi gündür ölüyorum ağrıdan Sizler bu durumla nasıl baş ediyorsunuz Bana akıl verin lütfen
nidan34 Melez4453 geçmiş olsun annemde senelerdir var ani hareket yapmamak gerekiyor bilinçli acele etmeden hareket et demişti doktoru birde ismi yazılıyor mu bilmiyorum diklrn iğnesi iyi gelmişti baya rahatlamıştı annem
hasosunannesi Çözüm buldunuz mu eşimde 2 fıtık çıktı hafif de skolyoz var ağrıdan ne oturabiliyor ne ayakta durabiliyor kullanmadığı iğne hap kalmadı
nidan34 hasosunannesi geçmiş olsun fizik tedavi iyi gelebilir aslında bi doktora sorsanız annemde de var diklrn iğne çok iyi gelmişti ilaç ismi yasak mı bilmiyorum kısalttım
hasosunannesi Evet o ilacı biliyorum etkili baya tekrardan gidecek doktora onu söyleyeyim doktora iletsin teşekkür ederim 🙏🏻