Merhaba kızlar öncelikle şunu söyleyim saçma ve gereksiz bulan yorumunu kendine saklasın benim kendi kınam ve düğünüm olmadığı için heveslendim ve yapmak istiyorum. 6 ay kınası yapan varmı özellikle konya da olan neler yaptınız organizasyon cu varmı bilgi verebilir misiniz