Ftet benim kızımda ilk aylar bieberon emdi gayet iyiydi sonra bir ara kaç aylıktı tam hatırlamıyorum istemedi reddetti bende mecbur aç kalmasın diye mama vermem lazımdı bu kez biberonu uyurken verdim gayet sorunsuz emiyordu uyanıkken reddediyordu tek sorun uyurken verince bazen uyku düzeni bozulabiliyor ama çok çaresiz kalırsanız uyurken vermeyi deneyin