kirpapatyasi19 sürekli konuşun onunla ama kısa cümlelerle. Mesela birkaç gündür oğlum koluma dokunuyordu. Ben de sadece “kol” ’bu kol" falan diyordum. Öyle öyle kol demeye başladı. Basit kelimelerin üstünde durun mama araba gel kuş çay ağaç kedi gibi. Dil konuştukça açılıyor, durduğu yerde açılmaz. Şu an basit kelime aşamasında olduğu için basit kelimeler duymaya ihtiyacı var. Bir de söyleyebildiği kelimelerden başlayın konusturmayi denemeye.
-alo de
Alo
-baba de
Baba
-mama de
…
-mama
…
Eninde sonunda söyler 😅