27sinde doğum yaptım bebeğim solunum sıkıntısı ile kuveze alındı bugün 6.günümüz hiçbir sorun yok ilk defa emzirdim ama pek çekmiyor
yani süt az az geliyor ama çenesi tam kavramıyor
eğer iyi bir şekilde emmezse orda kalmaya devam edecek
moralim çok bozuk
bu durumu yaşayan oldu mu