Bizimde ayniydi uyuyamiyodu yatirmadan once burnunu iyice temizliyorum sonra nemlendirci açıyorum birazda dike yakin uyatiriyorrum yastiklarla göğüsünde ağız mendilleri varya kumas onu ilik koyuyorum bu ara salyalandik dişlerimiz çıkmadı daha hiç birde boğazlı takiyorum sicak tutsun diye oyle böyle 3 günde gecti hafif kaldi birde ara ara ılık su iciriyorum