yasemin1812 Super_mom Benim kız 11 aylık 8 kilo bence iyi sizinki de doktor bana hiç düşük falan demiyor
Super_mom aselbuglem doktor canımı sıktı ya sanki sorun var gibi götürdünüz mü bi yere zayif diye diyo
Super_mom yasemin1812 bize de sağlık ocagı hep kilo alımı iyi diyordu zaten evet toplu bi çocuk degil ama hastalık gibi yeşil alan açalım falan dedi
aselbuglem Super_mom istee doktorlarda bazen srun var gibi konusyrr insan baya kotu oluyor korkuyorum gtrmeye
bebeklerrr Super_mom çok ilginç doktor nasıl düşük kilo yüksek kilo tabiri kullanıyor ben hiç duymadım herkes alışmış mama ile şişirilmiş tombul bebeğe persentil de hangi dilimde olduğuna bakıyorlar yüzdelik söylüyor ortalama değerse de sorun yoktur
kirazmevsimi_ bebeklerrr herkes alışmış mama ile şişirilmiş tombul bebeğe Neden kırıcı olmak zorundasınız böyle bir yorum yaparken ? Kimse mecburiyetinden mama vermiyordur emin olun. Ayrıca her mama yiyen bebekte kilolu degildir.