Barlas_mom mamayı yaptıktan sonra çalkalama yapmayın gaz yapar çocuğa sizi şimdi anladım evet koyu kıvamlı mama suda zor çözünüyor mesela atıyorum 60 ml mama yapacaksınız 2 kaşık mamayı bir tabağa dökün üzerine 35 40 ml hafif sıcak su ekleyin ama su eklerken mamayı iyice ezerek karıstırın sonra kalan suyuda soğuk ekleyip karıştırın biberona dökün eğer bu islem sizi yoruyorsa şöyle yapın her bir ölçek mamada biberon icinde karıştırma yapın