Merhaba arkadaşlar,
1 yaşındaki oğlum 3 aydır 8 kilo 600 gram. Kan değerleri normal olduğu halde iştahsız ve her yemeğimiz kaosa dönüşmüş durumda. Emzirdiğim için biberona alışkın değil. Ama yeter ki birşeyler yesin diye gecelerce kaşık mamasının daha sıvı halini, peynir altı suyu ve irmikli mamalar yapıp içirmeye çalıştım uykuda. Asla biberon almak istemiyor. Sabah, öğle ve ikindi uykusundan uyanınca emzirmeden yemek yedirmeyi denedim. Bir nebze işe yaradı gibi. Biraz yedi. Ama ben karşısında oldukça anne sütüne güveniyor. Her daim bir başkasıda besleyemiyor tabi ki. Ne yapacağımı şaşırdım. Hergün en az 2 çeşit yumurta yapıyorum. 1 tanesinin çeyreğini yerse bayram ediyorum. Et seviyor ama sebze, muhallebi, çorba ve sulu yemek yemiyor. Ekmek ve pilavdan bir kaç tatlı kaşığı yiyebiliyor anca. Daha iyisini yesin diye tam buğday ekmek veriyorum ekmek için direnirse. İştahını arttırmak için ne yapmamı önerirsiniz. Eşim her saat başı 10 dk mama sandalyesine oturtup farklı bir yiyecek teklif edelim dedi. Bunu deniyoruz ama bu defa ne yediği tamamen karıştı. Ayrıca mutfaktan çıkamaz olduk. Çok şükür sağlığı iyi ama boylu ve çok zayıf bir bebek. Tam sınırda kilosu dedi doktorumuz. Kilodan çok bağışıklığı düşecek diye endişeliyim aslında. Siz bu durumda hangi yöntemleri denediniz?