Kızlar 25 aylik olacak herseye saatlerce ağlıyor sakinlestirmeye calistikca daha cok agliyor. Kafasını duvarlara vuruyor dikkatini baska yere çekmeye çalışıyorum oyuncaklara yada boyalara hepsini fırlatıp atıyor tepiniyor artik aglama sesine tahammülüm kalmadi. Sinir küpüne dönüstü gülmez oldu artik. Pedagoga götürünce sicile işliyor mu herkes adını gösterme duyurma oralara diyor