Eleman net den bir başvuru yapmıştım bu evden çağrı merkezi ama saat sınırlaması olmadan satış başı prim tarzı bir yer geri dönüş yaptı 2 saat günde çağrıda kalma zorunluluğu varmış 3 gün eğitim sonrası başlanıyor ger satış 400 tl ve satış yapamayınca da bir şey olmuyor dedi güzel ilgililer ve kazandığın para aynı gün yatıyormuş yani aylık değil günlük hastanenin çekap hizmetiymiş arayıp paket satacağız sizce deneyeyim mi denemekten zarar çıkmaz dimi hiç bu işi yapam var mı araznıda sizce yapılabilir bir şey mi