Birseysorucaktim Kızlar Ankara da iyi bir cilt doktoru lazım, sonucum cilt kanseri olarak çıktı acil bilginiz varsa yardımcı olur musunuz?
farelikoyunkavalcisi Birseysorucaktim çok geçmiş olsun umarım yanlış teşhistır bilgim yok üstte kalsın💐💐
mutlukoala Birseysorucaktim doç.dr. Duygu gülseren hacettepe dermatolojiye gidin cilt kanseriyle ilgileniyor. Allah acil şifalar versin
crybaby Birseysorucaktim özel sanatoryum tıp merkezi Hacer savaş . Bir aile dostumuzdur tavsiye ederim bende meme ucu çatlakları için gittim en son . Çok geçmiş olsun
leman1 Allah sifanizi versin.doktor tavsiye edemeyeceğim ama belirti olarak ne vardı acaba inşaallah yanilmislardir
1233Mom12345 Birseysorucaktim cok geçmiş olsun hangi hastaneye gittiniz benim babama da dediler başka hastaneye gittik dr onemli deil dedi
Birseysorucaktim 1233Mom12345 Allah razı olsun hepinizden, henüz başka.bir yere gidemedim tüm randevuları dolu, nasıl önemli değil acaba ? Hangi belirtiler vardı sizde
1233Mom12345 Birseysorucaktim ben cikti vücudunda alıp patolojiye gönderdiler kötü huylu dediler cilt kanseri dediler başka hastaneye gittim sadece takip yeterli dediler
ozgeee22 Birseysorucaktim çok geçmiş olsun 🙏🏻 bende yarın Bilkent şehir hastanesine randevu aldım. Mememde kahverengi benler çıktı bir tanesi de baya büyük ne olur ne olmaz kontrol ettireceğim. Sizde hangi belirtiler vardı bu arada?
1233Mom12345 Angelangelll geçmiş olsun cilt kanseri dediler başka doktora gittik aldirmasaydin beni sonuc normal dedi
Angelangelll 1233Mom12345 su an durumu iyi degilmi. Aldirdigi ben nasildi acaba sekil ve boyut olarak