zehra0208 Kızlar reglim 10 gün gecikti,geçen gün test yaptım negatif. Afedersiniz çok aşırı akıntım var ve koyu sarı renkli nedeni ne olabilir acaba ? Başınıza geldi mi?
_adrrdnz00 zehra0208 Enfeksiyon ya. Bi an önce antibiyotik tedavisine başlayın ve krem fitil de kullanabilirsiniz doktorunız yazacaktır. Kendi kendine geçmesi zor daha da ilerlemeden tedavi olun çok zor
mireva zehra0208 ben de 12 ekimde adet oldum 18 kasım6 gün gecikti fakat aynı sizin deidğiniz gibi sarı fazla akıntım oldu ondan sonra kanamam geldi
zehra0208 metemom_ ya zaten üç ay önce doğum yaptım ve emziriyorum gecikmesi normal de akıntı beni rahatsız ediyor artık
metemom_ zehra0208 ya benim bebeğim de üç aylık henüz regl olmadım hiç normaldir bence akıntı vs bende de oluyor ama eğer kaşıntı varsa muhtemelen enfeksiyondur
Dolores zehra0208 benim kendi kendine geçmiyor. 4 yıl önce tatilde olmuştu bu sene yine havuzdan oldu. 10 gün kadardır var. İlk 3-4 gün bekledim ama geçmeyince doktora gittim ilaç kullanıyorum geçecek inşallah. Kendiliğinden geçmiyor benimki
snur123 zehra0208 içebiliyorsaniz soğan için çok çok güzel ici temizliyor içemezseniz maydanoz suyu tavsiye ederim oda çok güzel bende akıntıdan sonra dut kurusu çayı içdim sonra akintim kesildi o fayda etti galiba
_adrrdnz00 zehra0208 Valla ben hayatımda ilk defa geçen aylar oldum 3 ay fln sürdü akıntı yanma kaşınma doktora gitmedim maydanoz suyu kaynattım içtim fln bol su ama keşke en başta gitseymişim sağlık ocağına gittim hatta krem fitil ilaç verdi geçti 2 haftaya çok şükür boşu boşuna çekmişim. Ya adet gibi olmuştum yürüyemiyordm az yürüyordm hemen akıntı dolu dolu geliyordu ilaç çözüm
kelebegiminannesiyim zehra0208 Enfeksiyon. Şuan benim de enfeksiyonum yükseldi büyük ihtimalle tüm hamilelik belirtilerini yaşıyorum onun yüzünden
snur123 zehra0208 yakın zamanda benim de başıma geldi bir anda akintim çok arttı 15 gün regl gecikdi çok şükür test yapdım negatif cikdi 1 yaşında oğlum var zaten doğumdan sonra 6. Ayda başladı regl sanırım enfeksiyonun var benimde ilerleyen aylarda takip edicem
zehra0208 Dolores regl oldum şimdi kendi kendine geçer diye düşünüyorum biraz kaşıntı ve yanma azaldı gibi
kelebegiminannesiyim zehra0208 Ben korunmayı bıraktım ona bağlıyorum benimkinin sebebini. İlk evlendiğimde de aynı olmuştu çünkü. Hiç yabancılık çekmedim 😃
rana0234 zehra0208 off inşallah bir hafta önce test yaptım negatif çıktı stresten ölecem,herşey bana onu hatırlatıyor 🤦🤦😭