Merhaba hanimlar, dogum yapali 47 gun oldu. Simdiye kadar duzensiz de olsa korss kullandim. Ama bu yamuna korselerin daha etkili oldugunu okudum buralardan. Simdiye kadar 12 kg verdim. Suan 62 kiloyum. Cok bir gobegim yok; ama sklasmaya ihtiyacim var. Hangi modeli onerirsiniz, gercekten ise yariyor mu, bana ne beden olur acaba? Onerilerinize ihtiyacim var, yardimci olur musunuz🥰