cansu000 seherdefne ocean kullanıyordum ama 1 yadindan sonra doktor kullanma dedi, sadece d vitamini kullanıyorum
Seryy_ seherdefne sidefer özel, sağlık ocağının verdikleri çok iyi değil eczacı söylemişti tercih edenler var tabiki ama.
pnrtrk aylarca bestiron kullandım pahalı da. 9. ay kan değerlerinde demir düşük çıktı bende sağlık ocağının verdiğini kullanmaya başladım
aselbuglem pnrtrk bende ayni sekilde yptim degellride dusuk ckti 1 yas olcak gtrcem insAllah birsey ckmaz