Kızlar doktorumuz süt alerjisi şüphesiyle alerji maması yazdı. Sütüm yeterli fakat bebeğim bazen saat başı emmek istiyor o zamanda sütüm olmamış oluyor ek takviye olarak başlasam mı çoğu bebek kusuyor bu mamalardan deniliyor kilo olarak faydası yoksa kullanmayı düşünmüyorum ne yapsam bilemedim markası aptamil