poyrazmom2604 6 aylıkken 7500dü doktor kilo alımının birazcık yavaş olduğunu söyledi ek gıdada kilo aldırıcı neler yedirebilirim 1 hafta sonra 7 aylık olacak, 3445 gr doğdu 2 aylıkken 5545 grdı
_mom poyrazmom2604 kilosu gayet güzel aslında neden bunu söyledi ki hiçte zayıf değil az daha kilosu olsa bu kezde fazla tombul diceklee 🤦🏻♀️ siz başka doktorada gösterin ama güzel kilosu bence
TulayGeriDon poyrazmom2604 6. Ayda genel olarak doğum kilosunun 2 katı olması bekleniyor. Senin çocuğun gayet iyi kilo almış. Benim kızım 2895 doğdu. 6. ayda 8300 olmuş. Benim kızım tombik hala dönemiyor. 7 aylik olmasına rağmen. Saglikliksa gerisini düşünme
oglumubeklerken poyrazmom2604 6 aylıkken benim oğlumda 7590 gramdi hiç unutmuyorum. Doktorumuz hiçte zayıf olduğunu söylemedi bana o zamanlar. 3yasina geldi hiç bir dönem doktor kilosu ile alakalı olumsuz bir şey söylemedi.
_mom poyrazmom2604 ama p doğum kilosu ödem oluyor düşüyor biraz daha yinede iyi ama şuan ki kilosuda. Abartmış sanki doktor bilemedim
poyrazmom2604 _mom 3200e düşmüştü banada abartıyp gibime geldi mamayı arttır falan dedi zaten bi kaç günde bi veriyodum mamayı
_mom poyrazmom2604 başka doktora göster benimkide 2. Ay seninkinin biraz üstüydu 6 kilo doktor mamami veriosun dedi fazla almış geldi gözüne düşün seninkinin kilosu en iyisi ideal geldi bana asla zayıf değil kiii doktor bana dedi biz bebeğin çok almasınıda istemeyiz diye o yüzden bence takma
poyrazmom2604 TulayGeriDon kız azra sensin demii😂maşallah senin ki iyi almış benim bebiş dönüyo kendisi kalkıyo yatırınca
winchestera TulayGeriDon ya benim bebe de aslında bana normal geliyor 2550 doğdu 5. Ay kontrolüne gittim 7300 çıktı doktor da tombiş dedi hiç bir dönme belirtisi göstermiyor sürekli egzersiz vs yaptırıyorum ama acaba geç mi dönecek sizin ki gibi 🥲 5. Ayda kaçtı kilosu
poyrazmom2604 TulayGeriDon yağmur ismim kız kullanıcı adım linada sbdjck poyraz ali bey çok şımarık hiç yerinde durmuyo hareketli belkide o yüzden kilo almıyo dişimiz baya zorluyo ne zaman çıkıcak çok merak ediyorum eli ağzında hep🫣aden prenses nasıll ek gıda nasıl gidiyor yiyo mu herşey
TulayGeriDon poyrazmom2604 yiyor ya yemediği şeyleri de başka birseyle karıştırıp yediriyorum. Benim bebe hala dönemiyor 😁totosu ağır geliyor kızımın. Diş bizimde hala yok. Belirti de yok. Ama her zaman ki gibi huysuz. Yamyam gibi bulduğu şeyi kemiriyor
poyrazmom2604 TulayGeriDon yaa benimkide püreli şeylerden başka bişey yiyemiyor ağzına yeterki katı bişey gelmesin muzun minicik parçası avakadonun minik parçası gibi hemen öğürüyo😂yoğurt canavarı ama onu çok seviyorr kendim yapıyorum
TulayGeriDon poyrazmom2604 Aden yoğurt sevmiyor 😁 sade yemiyor bende birseyler karıştırıyorum. Evet Aden de taneli şeyler sevmiyor. Dün kıyma ya başladık. Öğürüyor. Yemedi. Gittim biraz blender yaptım öyle yedi
poyrazmom2604 TulayGeriDon normal dana kıyması mıı ben daha geçmedim o tür şeylere ilik suyu veriyorum çorbalarda işte