keremegeee bebegimgeldi doktorumuz kilo başı 1 damla dedi ama burada kilo başı 2 damla denildiğini okudum
keremegeee bebegimgeldi ilacı almaya gittiğimde eczacı da kilo başı 1 damla kullanman yeterli demişti. Neye göre söylüyorlar bilmiyorum ama doktorun dediği şekilde ilerliyorum
Ardenaden bebegimgeldi her damlanin kulanim skeli i bestiron 2 damla.kilo basina verirsen etki ediyir tmamaen bitkisl oldgu icn eczacimiz oyle veridriyir ki intertte yaz ordada kulanim sekli