Darkness66 Valla ben ilk yıl kreşe çiçek göndermiştim tüm öğretmenler diye yazmıştım,geçen yıl her öğretmen için kutu hazırlamıştım mum,kahve küçük kavanozlarda lokum bide küçük saksıda sukulent getirtmiştim onları koymuştum.bu yılda yine tüm öğretmenler için harfli anahtarlık yaptırdım henüz gelmedi kargoda.Kendi öğretmeni ve kreşin müdürü için ayrıca ayraç yaptırdım.Yani hem ayraç hem anahtarlık olacak kendi öğretmeni ve müdüre. diğer öğretmenlere anahtarlık yaptırdım yani