moma23 Kızlar çok kötüyüm artık kafayı yedim. Sürekli çocuğumu izleyip teşhis koyuyorum. Psikiyatri uzmanıyla görüşüp ilaç almayı düşünüyorum 8 aylık sayılır bebeğim, emzirirken antidepresan kullanan var mı?