Znrkrgl Merhaba, bebeğinizi
sık sık emziriyorsanız ve hemen sonra sağım yapıyorsanız zaten süt çok gelmez bebek memeleri boşaltmıştır.Ayrıca yara olmaması için meme ucuyla beraber kahverengi kısmınıda emmesi laxım.Doğru emerse yara olmaz.Sağım işlemini emzirdikten sonra 1 saat geçmesi lazım en az o şekilde yapın.Bu arada bebek büyüdükçe süt ihtiyacı arttıkça sizinde sütünüz artar merak etmeyin çilşli ve kakalı bezi 7/8 varsa ve kilo slıyorsa hiç korkmayın cc lere takılmayın,Diğer söyleyeceğim şeyde burada benden 200 cc 300 cc geliyor diye belirtenlere kafa takmayın her dakika bebek emzirip akabinde sağım yapan hiç kinseden öyle bir süt akışı olmaz.3 /4 saat emzirmeyin sağım yapın sizdende o kadar süt gelir emin olun.