Kizlar elimde Aptamil ve sma 1 numara mama var, bebeğime ikisi de yaramadığı için kullanamadim, açtıklarimi atmak zorunda kaldim, acmadigim elimde birer tane Aptamil ve sma mama var, PTT kargo ile alıcı ödemeli gönderebilirim, çok tutacağını sanmıyorum kargo 5 lira 6 lira bir şey sanırım. İlgilenen olursa buradan ulaşırsa sevinirim 👍