rabiaeso mombabe ben içeriği temiz organik olduğu için tercih ediyorum kokusu da çok güzel kendim için de bebeğim için de içim rahat bir şekilde kullanıyorum . Hatta şu an e bebekte indirimde fazladan aldım koydum kenara
sydaglsen mombabe yok değil yüz ve vücuduna sürüyorum her banyo sonrası bazen sadece yüzüne sürüyorum gün içinde kırmızılıkları azaltıyor
Bademmmm Evet ben de kullanıyorum. Yağ değil. Krem ,çok güzel nemlendiriyor ,doğal içerikli ve de kokusu çok hoş. Mustela kullanıyordum yeni doğduğu zamanlar. Bıraktım ve Ecowelle geçtim.
mombabe Asyaveannesi04 şampuan Mustela kullanıyordum bitmedi daha, normal belki sonradan değiştiririm