Kızlar doğal yollarla atlatmaya çalışıyoruz ciğere iniyor antibiyotik veriyoruz 2-3 hafta sonra tekrar ayni boğazları ağrıyor kâh idrarında bakteri ürüyor kâh kulak iltihabı ben bıktım inanın bıktım 3 ay koliklik çektim 3 ay hastalık hem kızım mahvoldu hem ben. Dut kaynattim ağzını sürmez, udi hindi veririm işe yaramıyor, Umca damlatirim suyuna bana mısın demez hadi öksürük varsa grintuss alırım yok delirecem doktorlarin derdi zoru antibiyotik tüm kan değerlerine baktırdım demir depoları az çıktı her gün ama her gün Ocean 600 mg veririm yani dikkat ederim hastalık zamanı 2 katına çıkartırım. Burnunu sürekli açarım. Sarımsak limon bal kürü yaptım yok geçmiyor ya bu sene de bu illetle uğraşıyorum ya şaka gibi her sene başka sorun . Antibiyotik tedavisi almaktan mahvoldu kızım 3 ayda 4. Antibiyotik bu ya 1 yaşına kadar 1 kere kullanmak zorunda kaldık ama 1 yaştan sonra uçtu resmen yerle bir oldu bağışıklık sanki.