26 aylık oğlum emziği delindiği için bırakmak zorunda kaldık. 4. Gün bugün.
Emzik bırakmadan önce nerde yatarsa yatsın yanında durunca uyuyordu kendi kendine. Şimdi nolduysa sadece yerde yatmak istiyo. Gece uyanıyo ağlayarak ama nasıl ağlamak sanırsın bacağını koparıyolar ayaklar fln havada. Sonra bi şekilde sakinleşip yere yatmak istiyo ve orda uyuyo sorun çıkarmadan. Neden olabilir?