esilamom02 bend eaynı normalde bebepim sadece emzikle uyuyor sallama falan yok yatırıp emziğini veriyorum öyle uyuyor . 30. Dakikada uyanıyor mecbur devam etsin diye sadece o zamnlar sallıyorum . Vallaha nedenini bir türlü çözemedim bazen uyanamdığı da oluyor mesela bu sabah uyanmadı. Devam etti ama genelde hep uyanıyor