Merhaba, sezaryen sonrası kalça ağrısı özellikle sağ kalçamda ağrı var otururken sanki bişey batıyor ağrı veriyor aynı şekilde sağ topuğum da öyle batıyo topuk dikeni gibi. Sağ dizim hemen üstünde bi ağırlık var gibi oluyo otururken dizimi ileri geri yapınca bi çıtlatma isteği oluyo. Ayağımın altı yanıyo karıncalanıyo, uyuşmalar oluyo. Sağ kasık kemiğim tam açamıyorum ağrı veriyor 2. Sezaryen