[silindi] 20.5 aylık, 10 gündür öğlen uykusu yok arkadaş. Zorla uyutuyorum resmen. Sabahında 7’sinde dikilir ayağa. Sanki işe gidiyor. Rüzgar’da efsane kasıma ayak uydurdu. Efsane uyku indirimi tarifesinde olanlar gelin, dertleşelim..
Seryy_ [silindi] 23 aylığız bizde 1 hafta önceye kdar aynı sorunu yaşadık ama oğlum 3-4 gün uyumadı gündüz uykusu, sonra düzene girdi yine ama çoğu zaman aynı saatinde uyumuyor 😬
atesarp [silindi] uyku egitimide aldik desteksiz uyuyoruz fakat dogdu dogali 5 te uyanmasina cozum bulamadik sabah ezani biz kalktiktan sonra okunuyor 😄
[silindi] Seryy_ Her zaman öğlen uykusunu aynı saatte yapardı. Şimdi ise rötarlı ve zorlamam ile uyuyor o da bazen. Öğlen uyumadığı zaman mala bağlıyorum😖
MoonCrystal [silindi] yok günde diyemem şimdi ama akşam 8 den sonra diyeyim 😂 parça parça mesela 15 dk 20 dk sonra uzun uyanık kalışlar 🥲 günde toplam 4 falandır ama yine çok değil valla pert oldum😭
Seryy_ [silindi] bu aralar maşallahımız var bizim ☺️ ama uyumadığı zaman bende öyleydim oğlumu uyutacağım diye çabalarken benim uykum geliyordu 😬
Seryy_ [silindi] ayy inşallah değildir bende öyle sanmıştım o zamanlar 🤣 sonra araştırdım çoğu çocuk 3-4 yaşına kadar öğlen uykusu yapar diyordu 🤣