Bebeğim bugün 9 aylık oldu. Onu uyutmakta çok zorlanıyorum. Mama vermiyorum ek gıda ve meme ile gidiyoruz. Gece uzandığında emziriyorum ve öyle yatıyor. Sabah 8-9 gibi uyanıp 2-3’e kadar hiç uyumuyor sonra biraz uyku ama 15-20 dk kadar. Acaba geceleri yatırma şeklimden dolayı mı uyumuyor bilmiyorum gözlerinden uyku akıyor ama uyumamak için direniyor. Deneyimleniyor yardımcı olabilecek olan var mı?