aresnako Hem fikir olsun hem de bilgi alışverişiiii Benim kızım 8.5 aylık Sabah: Peynirli omlet, avokado Öğlen: Yoğurt, keçiboynuzu özü, ceviz, bebe bisküvisi tozu, muz Akşam: Kıymalı brüksel lahanası yemeği, yoğurt olacaak
Boysmomy aresnako iki sorum olucak bebek bisküvisi tozu olarak hangi markayı kullanıyorsunuz? Lahana gaz yaptı mı?
Irmakmelegim aresnako 3 yaş 4 aylık kızım Sabah 13 tane küçük tqbiki krep yedi zuber (fındık kremasiyla) ve bal la Öğlen eristeli yeşil mercimek yedi 2 kase Şuan uyuyor Ara öğün genel meyve yer(muz mandalina cennet hurması gibi) Akşam kuzu kusleme ve kofte yanına pilav Ara öğün meyve yer bazn zuber atıştırmalık yer 9-9:30 arasında gecr uykusuna gecer
aresnako Boysmomy merhaba og natural markasını kullanıyorum Lahanaya pişmeye yakın çok az kimyon attım, ekstra gaz yapıp rahatsız etmedi
ikibaloglanannesi 22 aylık bu sabah; Kahvaltı: haşlanmış yumurta,menemen,beyaz peynir,salata, zeytin yedi Öğlen: dün akşam yemeğinden kalan ıspanak çorbasını içti 1.ara öğün olarak 1 kase yogurt yiyecek 2.ara öğün olarakta elma yiyecek Akşam yemeğini daha karar veremedim ne yaparsam onu yiyecek💫