Huluaa11- Benim ikizim internetten aldı beyaz eşyalarını. Çok memnun. Onun ankastresi kumtelin cam ocaklı beyaz olanından. Ablam da aynısını kullanıyor ikisi de memnun. Ama bana kalırsa başka marka denemedikleri için memnunlar. Ben simfer veya profilo ankastre öneririm. Yani davlumbazı ocağı başka alsanız da fırını profilo alırsanız siz de memnun kalırsınız.