merveidilakcay Kızlar daha önce post açmıştım kanamam devam ediyor diye bugün doktoruma gittim ve kist oluşmuş ilaç tedavisi başladı bunu yaşayan var mı yumurtalıkta kist neden oluşur sizce açıkçası korkuyorum
_adrrdnz00 merveidilakcay Geçmiş olsun. Cm ' si küçükse ilaç tedavisiyle geçer kontrole çağırıp ilerleyişine bakacaktır. Eğer ilaç tedavisi işe yaramazsa yani şikayetler arasında sık tuvalete gitme karın ağrısı şişlik hissediyorsanız ve bunlar devam ediyorsa ameliyat olabilir ama bence sizin doğumdan sonraysa yeni oluşumuştır. Kan testleri ultrason isterse doktor iyi veya kötü huylu olup olmadığına bakacaktır ve ameliyatın gerekli olup olmadığına karar verecektir
merveidilakcay _adrrdnz00 ciddi msnz peki kotu mu iyi huylu mu olduğunu nasil anlayacaklar kotu olursa ameliyat mı olacağım
_adrrdnz00 merveidilakcay Onu doktorlar biliyor tabi ki de. Uzmanı anlar da bence siz Bi doktor a gidin en azından çok büyümeden krem ilaçla fln geçirirler