1mom1 benim bebeğim de çok huzursuz,gürültülü ve balgamlı kaka yapıyor. Kabuklu yemiş,çikolata,tahin yeme dedi doktor. En son çok kusmaya başlayınca 5 gün süt ürünü tüketme dedi sadece ama hala aynı şikayetler devam ediyor. Ben de ne yapacağımı,nerden başlayacağımı şaşırdım.Diğer anneler nasıl ilerledi bilmek lazım 😔